Saturday, December 4, 2010

Student-protest i Bournemouth

Siste uka i Bourno nå, her er et bilde fra det været britene har kalt kaos, og som gjorde at skolen stengte i to dager - foreløpig. Dette bildet finner du jammen i meg igjen også her.

Her er bilder fra studentmarsjen i Bournemouth, UK etter regjeringens forslag om å kutte statlig studentavgiftsstøtte. Marsjen ble gjennomført fra universitetet og ned til rådhuset, der mengder av politifolk stod klare. Protesten ble gjennomført på fredelig vis.

Avslutningsvis vil jeg si at jeg blogger kun for å si at jeg blogger. Nå gleder jeg meg til å komme hjem. Hjem til kone, hjem til familie, vinter, og ikke minst RA2/TBS&AGE. Takk for denne høsten, Bourno. Takk for Topaz (inkl. Topaz1, Topaz2, Jamie og renvaskede håndklær), takk for Simen Andreas, som valgte å flytte hit ner, og takk til Ola, for hønnklækka og lønnesirup. Og takk for kaffe. Sjekk gjerne ut min utdaterte nettside om Håvar Nøvik - https://sites.google.com/site/kjetilsvendsen/

Se settet på Kjetil Lier Svendsen på flickr.com

No comments:

Post a Comment